НАДІЯ 2000
Енергетика Хімічна продукція Лісопродукція Контакти На головну На головну

НАДІЯ 2000

ЧОМУ САМЕ МИ       ДОГОВОРИ ТА ЦІНИ       ЗМІНА ПОСТАЧАЛЬНИКА       ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКА       ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ



НОВИЙ РИНОК ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ.

У відповідності до вимог Закону України «Про ринок електричної енергії» 01.01.2019 року відбувся перехід на нову модель функціонування ринку електричної енергії.

Тепер будь-який споживач, що працює на території України, не обмежений у виборі постачальника електричної енергії, і в будь-який момент може реалізувати це право, уклавши договір про постачання електричної енергії.


ЗВЕРНЕННЯ СПОЖИВАЧІВ, ПОДАННЯ СКАРГ ТА ПРЕТЕНЗІЙ.

Звернення можуть бути викладені споживачем в письмовій або усній формі. Письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Більш детально з порядком подання звернення, скарг або претензій можна ознайомитись тут.

Документ звернення (завантажити).


ПОРЯДОК ВІДКЛЮЧЕННЯ/ВІДНОВЛЕННЯ ЕЛЕКТРОСПОЖИВАННЯ СПОЖИВАЧІВ.

В роботі із відключення/відновлення електроспоживання споживачів постачальник керується вимогами розділу VIІ Правил роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року №312. Ознайомитись із зазначеним розділом Правил можна тут.

Документ відключення/відновлення (завантажити).


ЗАКОНОДАВСТВО

При постачанні електричної енергії наша компанія чітко дотримується вимог чинного законодавства України.

Загальне законодавство

Постачання електроенергії


ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ ЩОДО ПИТАНЬ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ.

Контактна інформація підрозділів Постачальника, відповідальних за розв’язання спорів:
Електронна пошта для отримання електронних звернень/листів: nadiya.2000@ukr.net
Адреса для отримання письмових звернень/листів:
04080, м. Київ, вул. Кирилівська, будинок 82, офіс 256.
ПІБ та посада особи, відповідальної за розв’язання спорів:
Валькова Надія Станіславівна (Директор)
Контактний номер телефону: +38 (044) 233-67-60, 0671979607
Режим роботи:
понеділок-пятниця з 08:30 до 17:00, перерва: з 12:00 до 12:30
вихідні: субота та неділя

Всі спори та суперечки, що виникають з питань тлумачення і застосування Договору про постачання електричної енергії або в зв’язку з ним, а також інші суперечки, що можуть виникнути при взаємодії між ТОВ «НАДІЯ 2000» (далі – електропостачальник) і Споживачем, вирішуються шляхом переговорів у справедливий і швидкий спосіб.

ТОВ «НАДІЯ 2000» зобов’язується розглянути, отримані від Споживачів, скарги і повідомляти про результати їх розгляду впродовж одного місяця.

У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до умов договору та чинного законодавства України.

Регулятор забезпечує захист прав та законних інтересів Споживачів товарів (послуг), які виробляються (надаються) суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, розгляд звернень таких Споживачів та врегулювання спорів, надання роз’яснень з питань застосування нормативно-правових актів Регулятора.

Розгляд скарг та врегулювання спорів Регулятором.

Регулятор розглядає скарги Споживачів відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Вирішення спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, здійснюється у порядку, затвердженому Регулятором.

Під час розгляду скарг, вирішення спорів Регулятор має право вимагати від суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, копії документів, пояснення та іншу інформацію, необхідні для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спорів.

До прийняття рішення по суті спірного питання Регулятор може проводити попередні слухання із залученням заінтересованих осіб та, за потреби, проводити позапланові перевірки. Порядок проведення попередніх слухань визначається Регулятором.

За результатами розгляду скарги, вирішення спорів Регулятор приймає рішення про:
1. припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сфері енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідній сфері;
2. припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, ліцензійних умов;
3. накладення штрафу на суб’єкта господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, у встановленому порядку;
4. припинення розгляду звернення заявника.

Рішення Регулятора надається суб’єкту господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, шляхом надсилання або вручення під розписку. Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов’язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.



Показники якості надання послуг з електропостачання, порядок та розмір компенсації за недотримання показників якості електропостачання, визначені Регулятором.

ПОСТАНОВА 12.06.2018 № 375 Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання.


ЧАСТКИ КОЖНОГО ДЖЕРЕЛА ЕНЕРГІЇ.

Документ частки електричної енергії (завантажити).


Посилання на джерела інформації про вплив на довкілля, спричинений виробництвом електричної енергії усіма джерелами енергії.

Національний екологічний центр України.


ПОСИЛАННЯ НА WEB-СТОРІНКИ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ ТА ОПЕРАТОРІВ СИСТЕМИ.

Національна комісія, що здійснює державне регулюванняу сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП)

Міністерство енергетики та вугільної промисловості

Державна інспекція енергетичного нагляду

Оператор системи передачі

Оператор системи розподілу (ОСР) АТ «Житомиробленерго»

Державне підприємство «Енергоринок»

Антимонопольний комітет


ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ.

Законодавство України про захист прав споживачів складається з Закону України Про захист прав споживачів, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та інших нормативно-правових актів, що містять положення про захист прав споживачів.

Законодавство регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів.


ІНФОРМАЦІЙНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР.

Відповідно до п.8.3.17 розділу VIII Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 (далі – ПРРЕЕ), учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50 000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.

Контактна інформація ТОВ «НАДІЯ 2000» знаходиться в розділі КОНТАКТИ.


Контактні дані інформаційно-консультаційних центрів (ІКЦ) та кол-центрів учасників роздрібного ринку. Порядок роботи ІКЦ. Контактні дані для подання повідомлень про загрозу електробезпеці (у тому числі контактні дані ОСР).


Постачальник/Оператор
системи розподілу
Адреса Телефон Графік роботи
Інформаційно-
консультаційного центру
АТ «ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО»    м. Житомир, вул.Пушкінська, 32/8
   м. Житомир, вул.Перемоги, 10
    (0412) 40-21-50
    (0412) 40-21-27
    (0412) 40-21-23
   Пн-Чт: 8-00 – 17-00
   Пт: 8-00 – 16-00
   Субота, неділя – вихідний
АТ «ХАРКІВОБЛЕНЕРГО»    м. Харків, вул. Плеханівська, 149     (057) 731-24-86    Пн-Чт: 8-00 – 17-00
   Пт: 8-00 – 15-45
   Субота, неділя – вихідний







      «З нами – в світле майбутнє!»



     
КОНТАКТИ

  м. Київ, вул. Б.Хмельницького,
       буд.52, офіс 509

  +38 (044) 233-67-60

  +38 (067) 197-96-07

  +38 (097) 197-96-01

  +38 (093) 860-04-59

  nadiya.2000@ukr.net
Copyright © 2019 Limited liability company NADIYA 2000